Chat With Us LIVE!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Saturday, December 26, 2009

SHALATTAS - 56 - Sodomi, Bontuti, Al-Liwati - 2008

SHALATTAS - 56 - Sodomi, Bontuti, Al-Liwati - 2008


S.H.ALATTAS
SODOMI, BONTUTI, AL-LIWATI
DUNIA BELUM KIAMAT 2

BETULKAH ANWAR TAK BERSALAH?
BETUL KE SAIFUL BOKHARI 'COFFEE BOY' DISODOMI ATAS DASAR SUKA SAMA SUKA?
SIAPA YANG MELIWAT SIAPA DAN SIAPA YANG BERKONSPIRASI?









Saiful dakwa sakit perut,
sukar buang air besar


KUALA LUMPUR – Berdasarkan laporan perubatan asal, bekas pembantu Penasihat Parti Keadilan Rakyat, Mohd Saiful Bukhari Azlan mendakwa beliau sakit perut dan sakit dubur ketika datang mendapatkan rawatan di Hospital Pusrawi, kata Pengarah Perubatan Hospital itu, Dr Kamaruddin Ahmad.

Katanya, Mohd Saiful juga memberitahu Pegawai Perubatan Hospital yang merawat beliau ketika itu iaitu Dr Muhammad Osman Abdul Hamid bahawa beliau juga sukar membuang air besar.

“Mungkin selepas itu pesakit (Mohd Saiful) memberitahu Dr Muhammad Osman bahawa dia telah diliwat dan kemudiannya dinasihatkan untuk menjalani pemeriksaan lanjut di hospital kerajaan,” katanya kepada pemberita pada sidang media khas yang diadakan di hospital itu, semalam.


KENYATAAN MEDIA
Saya Mohd Saiful Bukhari Bin Azlan dengan ini menyatakan seperti berikut

1) Saya telah membuat laporan polis berkenaan saya telah diliwat oleh Dato' Seri Anwar Ibrahim. Saya menyerahkan kepada pihak polis untuk menjalankan siasatan ke atas laporan polis saya tersebut. Saya kini sedang menunggu hasil siasatan daripada pihak polis untuk membawa individu terlibat ke muka keadilan

2) Saya menuntut supaya Dato' Seri Anwar Ibrahim tidak berdolak-dalik didalam kes ini.

3) Saya juga menyatakan bahwa tiada sebab untuk saya menfitnah dan menganiaya Dato' Seri Anwar Ibrahim didalam kes ini.

Bertarikh pada 30/7/08

(AHMAD SAIFUL BUKHARI BIN AZLAN)


Buat Rakyat Malaysia...

Assalammualaikum dan Salam Sejahtera Rakyat Malaysia,

Dengan ini, saya Mohd Saiful Bukhari Bin Azlan ingin mencabar Anwar Ibrahim supaya BERMUBAHALAH di hadapan para ulamak.

Kepada Rakyat Malaysia yang dikasihi, Ingin saya tegaskan disini bahawa isu ini adalah ISU PERIBADI antara saya dan Anwar. Saya harap agar seluruh rakyat Malaysia bertenang dan tidak termakan dengan taktik kotor si MUNAFIK yang sedang dalam kelemasan ini.

Saya terima segala tohmahan dengan hati terbuka dan tidak sesekali mempersalahkan rakyat dalam hal ini.

Sebagai mangsa, saya berhak untuk mendapat pembelaan.

"Yang HAK Pasti Berdiri, Yang BATIL Pasti Jatuh".

ALLAHUAKBAR!!

Sekian,
Saiful Bukhari.




You ingat I gay ke? Depan suka belakang suka? Tahu tak apa...Siapa sebenarnya yang meliwat siapa? Apa salahnya kalau suka sama suka..? You marah ke I tak bersumpah laknat..? Saiful dan Najib nak bersumpah dalam masjid suka hati dialah.









Pak Habib bersama Mohd Saiful Bokhari Azlan pembantu peribadi Anwar yang membuat laporan polis atas tuduhan diliwat oleh Anwar Ibrahim, Penasihat Parti keadilan Rakyat Malaysia. Gambar diambil di rumah Pak Habib di Wadi Hussien, Janda Baik, Bentong, Pahang

SODOMI, BONTUTI, AL-LIWATI
DUNIA BELUM KIAMAT 2






ISI KANDUNGAN

1. Sodomi, Buntuti, Al-Liwati, Anwar Yang Diminati
2. Saya Bini Punya Belakang Garmen Punya Ke?
3. Antara Yang Meliwat Dan Yang Diliwat, Siapa Mainkan Siapa?
4. Musa Dakwa laporan Polis Anwar Berniat Jahat
5. Saiful Jumpa TPM Mengadu Hal
6. Saiful Muncul - Beri Keterangan Di IPD Brickfields Berhubung Dakwaan Diliwat Anwar
7. Pembohongan Dahsat - Najib
8. Apa Istimewa Anwar?
9. Muhyiddin Bidas Tindakan Kaitan Amerika Syarikat
10. Konsep Politok Anwar Ancam Perpaduan kaum
11. Penyiasat Persendirian Dedah Akuan Bersumpah
12. PAS Kena Pandang Belakang
13. Taktik Politik Anwar Yang Melampaui Batas - Mohd Ezam
14. Nafi Tahan Doktor Pusrawi
15. Jangan Dolak-Dalik-Bapak
16. Ezam Dan Anwar Tidak Buka Rahsia
17. Bertemu Al-Liwati Dibuntutui Street Di Stor Kunyit Bangkok
18. Nasi Lemak & The International 'Coffee Boy'
19. Anwar Nakal Tapi Menyeronokkan Betul Ke..?
20. Siapa Mangsa Konspirasi Siapa?
21. UITM Benteng Terakhir Bijak Pandai Melayu
22. Hasutan DI Sebalik Kebebasan Bersuara
23. Mesti Pandang Belakang.... Tengok Dia Ada Ke...?
24. Al-Battok, Al-Tut Dan Al-Sodomi



ISBN : 978 - 983 - 43170 - 6 - 5

No comments:

Get your Tickets now!